Wednesday, November 17, 2010

Salam semua...Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua umat islam tak kira di mana jua anda berada....korang tak qorban ke? aku qorban tahun ni tapi satu bahagian je la...ok la tu kan pelan2...lama2 sok dpt la penuh sekor lembu insyaallah...

Berbalik kita pada blog aku ni..hmmm... lama gak aku tak menulis..lebih kurang 2 minggu gak ler..buzy noksss...ni baru ada kelapangan nak update blog aku ni haa hu hu... penat sebenarnya nak update blog ni,mmerlukan kesabaran yg tinggi,almaklumlah..broadband aku ni kadang ok,kadang cam hampeh..tu yg buat aku fed up tu..elok2 tgh upload tup2..disconnected..hangin mak!!!

Okaylah..aku nak sambung wat keje aku yg tergendala ni..have a great hari raya you olls,dan utk yg bercuti panjang dan balik kampung tu,hati2 memandu semasa pulang nanti ye....ciao

No comments:

Post a Comment